Ta strona używa plików Cookies. Korzystanie z niej oznacza zgodę na używanie Cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej

ETAPY ZAOPATRZENIA PACJENTÓW W V!GO

1. Konsultacja

Bezpośredni kontakt Pacjenta z protetykiem od samego początku jest nieodzownym elementem prowadzącym do produktu spełniającego w optymalnym stopniu wymogi lecznicze i zapewniającego komfort użytkowania. Rozmowa z protetykiem pozwoli na rozwianie wielu wątpliwości, będzie okazją do uzyskania porad z zakresu rehabilitacji (np. ćwiczenia, sposobu bandażowania kikuta, nauki chodzenia), a ponadto da możliwość poznania różnych rozwiązań i zaawansowania technologicznego w protetyce/ortotyce. Mamy świadomość, że bez tych kluczowych informacji, decyzja o wyborze konkretnego rozwiązania jest praktycznie niemożliwa, dlatego konsultacja w laboratorium jest bezpłatna i do niczego niezobowiązująca.

 

2. Pobranie miary

Podstawą wykonywania indywidualnego sprzętu ortopedycznego jest pobranie miary – precyzja, dokładność doświadczenie protetyka są tu nieocenione. Jako najważniejszy element protezy postrzegany jest lej - jego dopasowanie zadecyduje o wygodzie i funkcjonalności całości produktu.

 

 

3. Przymiarka (od jednej do kilku)

Podstawowym celem jest satysfakcja Pacjenta. Dlatego nie szczędzimy czasu i woli w dochodzeniu do najlepszego rozwiązania, które zapewni maksymalny komfort użytkowania. Niezbędnym elementem jest współpraca Pacjenta z protetykiem, wymiana spostrzeżeń, uwzględnienie indywidualnych potrzeb Pacjenta. Każda konsultacja pozwala na systematyczne modyfikacje usuwające drobne problemy. To wszystko prowadzi do pełnego dopasowania protezy. Ilość przymiarek ilustruje złożoność problemu, w żadnym przypadku nie jest efektem braku fachowości. Pacjenci wykonujący w naszym laboratorium protezy, przed wykonaniem pokrycia kosmetycznego mają możliwości przetestowania zaopatrzenia w warunkach codziennych. Pierwszy lej protezowy jest lejem testowym, a jego przezroczysta struktura pozwala na wyeliminowanie niedoskonałości podczas wykonywania leja ostatecznego. To wszystko wpływa na udoskonalenie produktu docelowego.

 

4. Odbiór produktu

Po dokonaniu niezbędnych korekt Pacjent odbywa kolejną wizytę. W przypadku protez wykonywana jest już kosmetyka, a lej tymczasowy wymieniany na lej docelowy. Następuje ostateczna przymiarka, regulacja i odbiór gotowego produktu.

 

 

5. Wizyty kontrolne

Kontakt Pacjenta z protetykiem po odbiorze produktu jest konieczny, przede wszystkim z uwagi na bezpieczeństwo Pacjenta. Modularna budowa protezy umożliwia dokonywanie systematycznych modyfikacji i regulacji, gdy takowe są potrzebne, a nawet wymianę poszczególnych komponentów. W przypadku stosowania ortez konieczna jest natomiast kontrola postępów rehabilitacji.